Wednesday, February 29, 2012

Η γυναίκα με τις 20 διαφορετικές προσωπικότητες!





Η Kim Noble πάσχει από μια σπάνια πάθηση γνωστή ως διαταραχή διχασμένης
προσωπικότητας και έχει πάνω από 20 διαφορετικά alter ego.
Οι προσωπικότητες της Kim μπορεί να εκδηλωθούν και να "πάρουν τα ηνία" ανά πάσα στιγμή. Οι προσωπικότητες συμπεριλαμβάνουν ένα μικρό αγόρι, μία γυναίκα που ονομάζεται Abi, μια ανύπαντρη μητέρα που ονομάζεται Bonny και έναν καταθλιπτικό άνθρωπο στα... είκοσί του, που ονομάζεται Ken. "Επιστρέφοντας μετά από κάθε επεισόδιο όπου έχω διαφορετική προσωπικότητα είναι σαν να ξυπνάω από έναν υπνάκο. Χρειάζονται μερικά δευτερόλεπτα να προσαρμοστώ κοιτάζοντας γύρω για να βρω τον προσανατολισμό μου, για να καταλάβω με ποιον είμαι μαζί, που είμαι, και τι έχω ξεκινήσει να κάνω", λέει. Ένα alter ego που ονομάζεται Patricia αποτελεί κυρίαρχη προσωπικότητα της τώρα για περισσότερο από έξι χρόνια. Η Patricia τρέχει το νοικοκυριό, φροντίζει την κόρη της Aimee, τώρα 14 ετών, και κάνει ό,τι καλύτερο για να βεβαιωθεί ότι η μητέρα και η κόρη ζουν μια φυσιολογική οικογενειακή ζωή. 13 από τις προσωπικότητες της έχουν ταλέντο στη ζωγραφική ενώ η ίδια ισχυρίζεται πως δεν θυμάται την στιγμή που γέννησε την κόρη της..







ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment