Saturday, February 11, 2012

Τι ζητούν στις προσευχές τους τα ζώδια

ΚΡΙΟΣ: « Θεέ μου, δώσε μου λίγη υπομονή! Θέλω υπομονή και τη θέλω ΤΩΡΑ!»




ΤΑΥΡΟΣ: «Θεέ μου, σε παρακαλώ, βοήθησέ με να δεχτώ τις αλλαγές στη ζωή μου, αλλά έλεος, ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ.»



ΔΙΔΥΜΟΙ:

«Θεέ μου … ή μήπως Θεά; Ποιος είσαι; Τι είσαι; Πού είσαι; Με ποιον είσαι; Πόσοι από σας ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ; Δεν καταλαβαίνωωωωω!»



ΚΑΡΚΙΝΟΣ: «Πατέρα μου, ξέρω ότι δεν πρέπει να εξαρτώμαι τόσο πολύ από σένα, αλλά είσαι Ο ΜΟΝΟΣ που μπορώ να βασιστώ όταν το πάπλωμα κάτω απ΄το οποίο κρύβομαι είναι στο καθαριστήριο.»



ΛΕΩΝ: «Γεια σου, Μεγάλε! Πάω στοίχημα ότι νιώθεις πραγματικά περήφανος που είμαι τέκνο σου!»



ΠΑΡΘΕΝΟΣ: «Θεέ μου, σε παρακαλώ, κάνε τον κόσμο καλύτερο, και μην τα θαλασσώσεις όπως την τελευταία φορά.»



ΖΥΓΟΣ: «Θεέ μου, ξέρω ότι πρέπει να παίρνω μόνος μου τις αποφάσεις. Αλλά, από την άλλη, εσύ τι νομίζεις;»



ΣΚΟΡΠΙΟΣ: «Θεέ μου, δώσε μου φώτιση να συγχωρώ τους εχθρούς μου, ακόμη και αν είναι το τελευταίο που αξίζουν τα καθάρματα!»



ΤΟΞΟΤΗΣ: «Ω, παντοδύναμε, πανίσχυρε, παντογνώστη, στοργικέ, πανταχού παρόντα και αιώνιε Θεέ μου, δεν προσευχήθηκα σε σένα μόνο μια φορά, αλλά χίλιες εκατόν πενήντα δύο!!!! Βοήθησέ με να ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ να υπερβάλλω!!!!!!



ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: «Πατέρα μου, ήμουν έτοιμος να προσευχηθώ, αλλά την τελευταία στιγμή κατάλαβα, ότι μερικά πράγματα τα κρατάει κανείς για τον εαυτό του. Ευχαριστώ, ούτως ή άλλως.»



ΥΔΡΟΧΟΟΣ: «Γεια σου Θεέ! Μερικοί λένε ότι είσαι άνθρωπος, άλλοι ότι δεν είσαι Θεός, αλλά Θεά. Εγώ λέω ότι ΟΛΟΙ είμαστε Θεοί. Συνεπώς, γιατί να προσευχόμαστε; Δεν πάμε καλύτερα μια βόλτα στην παραλιακή;»



ΙΧΘΕΙΣ: «Ουράνιε Πατέρα, ετοιμάζομαι να κατεβάζω το 18ο ποτηράκι Ουίσκι για να πνίξω τον πόνο και τη θλίψη μου, έτσι θα το πιω στην υγειά, στην τιμή και τη δόξα σου!”

asteriskos.wordpress.com


ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment