Sunday, February 12, 2012

Κατερίνα Καραβάτου-Κρατερός Κατσούλης μαζί σε εκπομπή;

Το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με τη σύζυγό του, Κατερίνα
Καραβάτου, παρουσιάζοντας μαζί της μια... τηλεοπτική εκπομπή, δεν απέκλεισε ο Κρατερός Κατσούλης στο «Πρωινό ΑΝΤ1».



Συνομιλώντας με τους οικοδεσπότες της εκπομπής, Χρήστο Φερεντίνο και Σίσσυ Χρηστίδου για τα επαγγελματικά σχέδια της συζύγου του, ο 40χρονος ηθοποιός δήλωσε: «Συζητάει διάφορα πράγματα. Με διάφορα κανάλια. Μου τα λέει, αλλά εγώ δεν τα λέω παραέξω. (…) Δεν είναι κάτι ανακοινώσιμο ακόμα έτσι κι αλλιώς. Έχει και διάφορες δικές της ιδέες, καινούργιες».



«Γιατί δεν κάνετε μια εκπομπή μαζί;» ρώτησε αργότερα ο Χρήστος Φερεντίνος. «Το έχουμε σκεφτεί σαν ιδέα. Δεν έχουμε καταλήξει ούτε στο κόνσεπτ ακόμα, αλλά αν έχεις κάτι να προτείνεις, εγώ το ακούω γιατί σου έχω εμπιστοσύνη. Το ακούω με προσοχή, το σημειώνω και αν έχεις ιδέα πού να το προτείνω, επίσης θα σε ακούσω. Θα μου άρεσε πολύ αυτή η ιδέα, έτσι κι αλλιώς. Γιατί θα ενώσουμε ο καθένας τις δυνάμεις μας και με έναν διαφορετικό τρόπο θα δούμε κάποια πράγματα και πιστεύω ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον» απάντησε ο γνωστός ηθοποιός.



Ακόμα, ο Κρατερός Κατσούλης επιβεβαίωσε την πληροφορία που ανέφερε η Σίσσυ Χρηστίδου, πως η Κατερίνα Καραβάτου άλλλαξε λίγο το λουκ της και είναι πλέον καστανόξανθη. «Είμαι πολύ χαρούμενος (με την αλλαγή). Όταν είδα παλιότερες φωτογραφίες, που το φυσικό της χρώμα είναι το καστανόξανθο, το ανοιχτό καστανό, της είπα ότι έτσι πρέπει να τα κάνει. Της είχα πει ότι μου αρέσει και ότι έπρεπε πολύ σύντομα να τα κάνει καστανά, γιατί της πηγαίνουν πιο πολύ από οτιδήποτε. Και είχα δίκιο» είπε.
gossip-tv


ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment