Tuesday, February 14, 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: είδη οργασμού

Οργασμός της μοδίστρας
: Σκίσε με !

Οργασμός του γιατρού : Πάρτα, μωρή άρρωστη !!

Οργασμός του ανασφαλή : Σ’ αρέσει ; Ε ; Σ’ αρέσει ;

Οργασμός του περίεργου :

Τι σου κάνω ; Πες, τι σου κάνω ;

Οργασμός της ψυχρής : Λιώνω !!!

Οργασμός του ψυχιάτρου : Με τρελαίνεις !!

Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη : Πάρτα !!!

Ο οργασμός του μπατίρη : Δώσε μου κι άλλα !!

Ο οργασμός της θεούσας : Αχχ παναγία μου…Χριστέ μου !!

Ο οργασμός του μαμάκια : Τι μου κάνεις μάνα μου !!

Ο οργασμός του αχόρταγου : Δώσε τα όόλα μωρό μου !!

Ο οργασμός του πυροσβέστη : Σβήσε με !!

H ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment