Thursday, February 2, 2012

Αγγελική Ηλιάδη: «σας γράφω στα αρχ*δ*α μου», ήταν το μήνυμά της



Αφού τελείωσε το πρόγραμμά της τα ξημερώματα της
Κυριακής, η γνωστή τραγουδίστρια θέλησε να στείλει ένα μήνυμα στους followers της.








«Καλημέρα σε όσους ξυπνούν… καληνύχτα σε όλους εμάς!!! Όπου κι αν είστε ότι κι αν κάνετε εύχομαι να χαμογελάτε», έγραψε στην αρχή.









Ακριβώς μετά ήρθε το ξέσπασμα: «σε
σας που επειδή είστε κομπλεξικά μικρόψυχα άτομα γεμάτα κακία και ζήλια
και τρελαίνεστε όταν ο άλλος προσπαθεί δουλεύει… Γουστάρει αυτό που
κάνει και ανταμείβεται με την αγάπη του κόσμου έχω να πω ότι απλά σας
γράφω στα αρχ*δ*α μου!!!Μαγκιά μου! Ότι κακό κάνετε θα γυρίσει πάνω σας!
Οποίος τα χει καλά με την συνείδηση του…. έχει γαλήνη μέσα του!
».






«Σοβαροφανής δεν ήμουν ποτέ στη ζωή μου. Έχω μάθει να είμαι αληθινή»,
ήταν η απάντηση της Αγγελικής, πριν από λίγες ώρες, σε όσους σχολίασαν
σοκαρισμένοι το tweet της, ενώ πολλοί έσπευσαν να συμφωνήσουν με όσα
έγραψε.








ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment