Wednesday, February 15, 2012

Θέλεις να μάθεις τα μυστικά ομορφιάς μιας πραγματικά όμορφης γυναίκας; Στα λέμε!


Υπάρχουν κορίτσια εκεί έξω
που είναι τόσο όμορφα ώστε όταν τα βλέπεις
ανοίγεις τα μάτια σου διάπλατα και αν τύχει να τις δεις σε ένα χώρο δεν
παίρνεις τα μάτια σου από πάνω τους. Παρατηρείς την κάθε της λεπτομέρεια
και την επόμενη μέρα προσπαθείς να κοπιάρεις κάτι από το στιλ της.



Στην παραπάνω "πόσο εκθαμβωτική είσαι!" κατηγορία ανήκει η νέα μούσα της L'Oreal Paris, Barbara Palvin η οποία μάλιστα είναι η νεαρότερη μούσα της L'Oreal -μόλις 18 ετών- με χιλιόμετρα πασαρέλας πίσω της!



Το καλύτερο part αυτού του νέου; Η Barbara αποκάλυψε όλα τα μυστικά
ομορφιάς της, ποια είναι τα αγαπημένα της προϊόντα ομορφιάς (έβαλα ήδη
κάποια από αυτά στις λίστες των αγορών μου!), τι έχει στην τσάντα της
όταν έχει να αντιμετωπίσει μια δύσκολη μέρα... Ξεκινώ τις αποκαλύψεις!



Τα 3 must have προϊόντα ομορφιάς!

"Το Lumi Magic Foundation είναι το μυστικό μου
όπλο. Είναι τόσο ελαφρύ που μοιάζει να απλώνω βελούδο στο πρόσωπό μου.
Μένει για ώρες και ταιριάζει τέλεια με τον τόνο της επιδερμίδας μου.
Επίσης, μου αρέσει να χρησιμοποιώ το ενυδατικό lip gloss Glam Shine
για να προσθέσω λάμψη και λίγο περισσότερο όγκο στα χείλη μου κατά την
διάρκεια της ημέρας. Τα βράδια χρησιμοποιώ πάντα το κραγιόν Rouge Caresse για την μοναδική του λάμψη αλλά και για το γεγονός ότι αφήνει τα χείλη μου ενυδατωμένα".



Τα μυστικά ομορφιάς της

"Το μυστικό είναι να νιώθεις ο εαυτός σου και να φροντίζεις όχι
μόνο το μέσα σου αλλά και το έξω σου! Τρώω υγιεινά, προσπαθώ να
ξεκουράζομαι και να μένω ήρεμη ακόμη και τις πιο πολυάσχολες μέρες".



Όταν ταξιδεύει έχει μαζί της...

"Notebook, κινητό, ρούχα και τα απαραίτητα για το μπάνιο
(οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, σαμπουάν), δηλαδή ότι και κάθε κορίτσι.
Αλλά πάντα έχω μαζί μου κάτι από το αγόρι μου και ένα βιβλίο της Leslie
L. Lawrence που είναι η αγαπημένη μου συγγραφέας".



Κρατάει την επιδερμίδα της φωτεινή με...

"Την Nude Magic BB cream που είναι ενυδατική και foundation σε ένα προϊόν. Είναι τέλειο και κρατάει την επιδερμίδα μου δροσερή!".



Μυστικό ομορφιάς που κληρονόμησε από τους δικούς της

"Οι γονείς μου μου έλεγαν πάντα να πλένω το πρόσωπό μου με κρύο νερό-
τέλεια συμβουλή για να δείχνει η επιδερμίδα υγιής! Το κάνω δύο φορές την
ημέρα".

tlife.gr
















ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment