Monday, February 20, 2012

Είμαι μόνος μου, έχω αφόρητους πόνους δεν μπορώ να κοιμηθώ

Είναι ο τελευταίος playboy του Hollywood, ένα μεγάλο αστέρι

του κινηματογράφου με πολλούς διάσημους φίλους και με τις γυναίκες να κάνουν ουρά για να περάσουν από την αγκαλιά του.......



Ο George Clooney δείχνει τα έχει όλα, όμως εκείνος σε συνέντευξή του στο Hollywood Reporterδηλώνει ότι υποφέρει από μοναξιά, ζει εδώ και χρόνια με αφόρητους πόνους και δεν μπορεί να κοιμηθεί.

Ο 50χρονος γόης εξομολογήθηκε ακόμα ότι τον έχουν απατήσει και ότι τον έχουν παρατήσει!!!!



Κι αν εσείς εκεί οι θαυμάστριές του νομίζετε ότι κάνει μια συναρπαστική ζωή, εκείνος φροντίζει να απομυθοποιήσει τον εαυτό του.



Από τις δέκα το βράδυ πέφτει για ύπνο σου λέει ο George, έχοντας πάντα την τηλεόραση ανοιχτή για να τον νανουρίζει, όμως πολλές φορές ξυπνάει μέσα στη νύχτα.



«Όταν κλείνω την τηλεόραση αρχίζω να σκέφτομαι και όταν το κάνω αυτό δεν μπορώ να κοιμηθώ», λέει στη συνέντευξή του. «Χωρίς πλάκα ξυπνάω κάθε βράδυ πέντε φορές», τόνισε.



Και μπορεί ανάμεσα στους φίλους του να είναι μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα του Hollywood, όπως ο Brad Pitt ή ο Mat Damon, όμως ο ίδιος λέει ότι υποφέρει από μοναξιά.



«Όποιος λέει ότι δεν νιώθει μόνος του κάποιες στιγμές λέει ψέματα. Τη μεγαλύτερη μοναξιά τη νιώθεις όταν είσαι με πολύ κόσμο. Έχω υπάρξει απέραντα μόνος σε μια άσχημη σχέση. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από αυτό. Έχω ζήσει τέτοιες σχέσεις», εξομολογήθηκε.



Και μπορεί να μη θέλησε να πει κουβέντα για τη σχέση του με τη Stacey Kiebler, μας αποκάλυψε όμως ότι ναι, ακόμα κι αυτός, ο πιο περιζήτητος εργένης του Hollywood έχει απατηθεί από σύντροφό του.



«Με έχουν απατήσει και με έχουν παρατήσει για κάποιον άλλο. Κάποιες φορές ήταν έκπληξη και κάποιες άλλες το έβλεπα ότι ερχόταν. Το πιο οδυνηρό ήταν όταν προσπαθούσα να φέρω πίσω μια γυναίκα που με είχε αφήσει. Αλλά όλοι κάνουμε ηλίθια λάθη», είπε.



Ο George αποκάλυψε τέλος ότι έχει κάνει κι αυτός τις καταχρήσεις του.



«Κάποιες φορές πίνω πάρα πολύ. Μου αρέσει να πίνω και υπήρξαν στιγμές στη ζωή μου που ξεπέρασα τα όρια, οπότε αυτό που κάνω είναι να σταματάω το ποτό. Έκανα και κοκαΐνη, αλλά δεν είμαι εθισμένος. Δεν είμαι πρεζάκι», τόνισε.



Αυτό πάντως που περιμένει τώρα είναι η βραδιά των Όσκαρ στα οποία διεκδικεί δύο βραβεία. Αυτό του καλύτερου ηθοποιού για τους «Απόγονους» και του καλύτερου σεναρίου για την ταινία «Αι ειδοί του Μαρτίου».



Πού ξέρετε μπορεί να φύγει και με τα δύο αγαλματάκια και τελικά να καταφέρει να νιώσει την πληρότητα.

http://www.star.gr/life_style/131222



ΑΔΥΝΑΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΤΩΝ ΣΤΑΡ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment