Tuesday, February 21, 2012

Γυναίκα στα πρόθυρα ...νευρική​ς κρίσης σε κοινωνικό μέσο...

Αν έχω καμπύλες, είμαι χοντρή!!!
Αν είμαι αδύνατη είμαι ανορεξική!!!


Αν χρησιμοποιώ μακιγιάζ, είμαι ψεύτικη.

Αν λέω αυτό που...

σκέφτομαι, είμαι σκύλα.

Αν κλαίω, είμαι drama queen.

Αν έχω gay φίλους, είμαι τσούλα.

Αν υπερασπιστώ το δίκιο μου, είμαι γλωσσού.

Ό,τι κι αν κάνω βάζεις ταμπέλες. Έ, βάλε όποια ταμπέλα θέλεις. Σκασίλα μου!!!



Μην με κάνεις add αν παραπλανιέσαι από μια φαινομενική εικόνα…θα πέσεις έξω…

δεν έχω καμία σχέση με αυτό που φαντάζεσαι…δεν μπορώ
να τα βάλω όμως και με τον Δημιουργό που με έκανε έτσι…Τα παράπονά σου
στους γονείς μου…



Θεωρώ τραγικό λάθος να κρίνεις κάποια από την πρώτη ματιά και να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς καν να τη γνωρίζεις…



Δεν με αφορά η γνώμη κανενός…Ευτυχώς τα έχω καλά με τον εαυτό μου και αν
με ρωτήσεις τί γουστάρω πιο πολύ σε μένα θα σου απαντήσω ο χαρακτήρας
μου…παραμένει πάντα ακέραιος…



Είμαι άκρως ρομαντική, αν το θελήσω και ευαίσθητη…. Αυτό το ξέρουν όσοι με γνωρίζουν…καλά!



Σας έχω βαρεθεί όλους με τον ηλίθιο τρόπο που σκέφτεστε για κάθε
γυναίκα…και τους δήθεν κανόνες που επιβάλετε επειδή είμαστε στο 2012
…Άρα πρέπει να είμαστε απελευθερωμένες και να μην έχουμε ταμπού όπως
λέτε…ΑΗΔΙΕΣ…εγώ αποδέχομαι μόνο αυτό που νιώθω και τίποτα άλλο…Παίζω με
δικούς μου κανόνες και σε όποιον αρέσει!







Αναζητώ την ποιότητα στη ζωή μου…και καμιά σημασία δεν δίνω στην ποσότητα!


dinatos


ΑΔΥΝΑΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΤΩΝ ΣΤΑΡ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment