Saturday, February 25, 2012

ανέκδοτο: η εξομολόγηση

Πάει τύπος να εξομολογηθεί.




Λέει λοιπόν στον παπά: "Κοίταξε πάτερ, ήμουν προχθές με ένα αγοράκι και τα λοιπά... και κάποια στιγμή, μου χάιδεψε το χέρι..."



"Πώπω", λέει, ο παπάς...

"Αμαρτία", κοιτάει το ποινολόγιο, "10 μέρες νηστεία και προσευχή!"



Μετά, συνεχίζει ο νεαρός, "μου χάιδεψε και το πόδι..."



"Ντροπή", λέει ο παπάς, ψάχνει στο ποινολόγιο... "πο... πο... πόδι, άλλες 15 μέρες λέει."



"Ε, άσε", λέει ο νεαρός, "μη σου πω καλύτερα τη συνέχεια. ₼στο για άλλη φορά."



"Δε, γίνεται τέκνο μου, εξομολόγηση σε δόσεις, πες τα μου όλα", απαντά ο πάτερ.



"Τέλος πάντων, μετά του έκανα, πάτερ, στοματικό έρωτα..."



Έξω φρενών ο πάτερ, ψάχνει στο ποινολόγιο... "στο... στο... στομ..." τίποτα. Ψάχνει, "τσι... τσι... τσι...", τίποτα. Ψάχνει "πι..., πι..., πι..." τίποτα... "Τι γίνεται", λέει, "για το χειρότερο αμάρτημα δε γράφει τίποτα;"



Και φωνάζει στο διάκονο:

"Ρε συ Χρυσόστομε, για την πίπα, τι δίνουμε;"



Κι ο Χρυσόστομος:

"Aμα ήταν καλή δώσε τριάντα ευρώ!"

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment