Monday, February 20, 2012

Η εξομολόγηση της Σίσσυς Χρηστίδου στην Ελένη Μενεγάκη!

Η εξομολόγηση της Σίσσυς Χρηστίδου στην Ελένη Μενεγάκη! Καλεσμένη στην εκπομπή Ελένη ήταν το μεσημέρι της Δευτέρας η Σίσσυ Χρηστίδου...




Έχοντας βρεθεί στο team τριών πρωινών εκπομπών σε ισάριθμα
κανάλια («Όμορφος κόσμος» στο Mega, «Μες στην καλή χαρά» στον Alpha και
φέτος στο «Πρωινό ΑΝΤ1»), η Σίσσυ Χρηστίδου εξήγησε, όταν της ζητήθηκε
να συγκρίνει το κλίμα πίσω από τις κάμερες: «Στο Mega ήταν παιδική χαρά!
Είχα κι εγώ άγνοια εντελώς και ήταν και γενικότερα μια εποχή χαράς για
τη χώρα. Ήταν το κλίμα πολύ… πώς να το πω; Παίζαμε πολύ, υπήρχε ένα
κλίμα τέτοιο παντού. Ήταν πολύ διαφορετική εκπομπή. Τώρα, ας πούμε,
αισθάνομαι την επικαιρότητα που τρέχει πίσω μας. Τότε, δεν την
αισθανόμουν».

Μάλιστα, δεν δίστασε να παραδεχθεί: «Τώρα, υπάρχουν συνέχεια πράγματα επικαιρότητας και
νιώθω πολύ άβολα να προσαρμοστώ σε ένα τέτοιο θέμα ή σε μια πολιτική
σύνδεση. Αυτά είναι οι καθημερινές μου αγωνίες. Δεν ξέρω πώς θα
ανταπεξέλθω απέναντι σε αυτά. Διαβάζω καθημερινά και προσπαθώ να
ενημερώνομαι
».

Όσο για το πόσο έχει επηρεάσει την ίδια η κρίση: «Έχω
ένα τεράστιο δάνειο στην πλάτη μου, το διπλάσιο ποσό από αυτό που
μπορούσα να δώσω, γιατί αποφασίσαμε με τον Θοδωρή, πριν ξεκινήσει η
κρίση, να πάρουμε ένα διαμέρισμα.
Και αυτή τη στιγμή πρέπει να
πληρώσουμε το διαμέρισμα -που δεν είναι δικό μας, είναι ουσιαστικά της
τράπεζας - και οι δουλειές και των δυο μας είναι λίγο μετέωρες.
Δουλεύουμε και οι δυο βέβαια, αλλά και οι δύο είμαστε άνεργοι κάθε
Ιούνιο» είπε, ενώ αποκάλυψε ότι η ίδια μπορεί να αγχώνεται περισσότερο
από τον σύζυγό της σχετικά με τα οικονομικά, ωστόσο δεν ασχολείται
καθόλου με τη διαχείρισή τους: «Ο Θοδωρής τα κάνει όλα. Εγώ δεν έχω
ιδέα! Για να καταλάβεις, ακόμα και το συμβόλαιό μου ο άντρας μου το υπογράφει! Γιατί έχουμε εταιρεία και ουσιαστικά δουλεύω για τη δική του εταιρία. Και εκείνος τα διαχειρίζεται όλα αυτά».

Τέλος,
όταν ρωτήθηκε πότε ήταν η τελευταία φορά που βρέθηκε σε δύσκολη θέση
εξαιτίας κάποιου δημοσιεύματος, η Σίσσυ Χρηστίδου δεν έκρυψε: «Σε δύσκολη θέση με έφεραν τα δημοσιεύματα που αφορούσαν τη σχέση μου με τον άντρα μου. (…) Το
ρεπορτάζ έλεγε ότι για παράδειγμα πηγαίνω στη Θεσσαλονίκη μόνη μου.
Πια, δεν μπορούμε να πάμε πουθενά μαζί. Εγώ δουλεύω καθημερινές και ο
Θοδωρής σαββατοκύριακο.
Μας μένει μόνο μια Κυριακή, που και πάλι ο Θοδωρής ξυπνάει αργά, γιατί την προηγούμενη δουλεύει μέχρι αργά».

Όταν
πάντως η Ελένη Μενεγάκη ρώτησε την καλεσμένη της αν αυτά τα
δημοσιεύματα επηρεάζουν τη σχέση της με τον frontman των Onirama, η
παρουσιάστρια του ΑΝΤ1 απάντησε: «Πάνω σε αυτό το κομμάτι όχι. Αλλά, ας
πούμε, τον Θοδωρή θα τον ενοχλήσει η έκθεση του παιδιού. Αν δει
το παιδί σε κάποιο περιοδικό, δεν θα του αρέσει. Μπορεί να μου πει
“Γιατί πήγες εκεί; Έπρεπε να σκεφτείς ότι θα έχει φωτογράφους!”».


24wro

ΑΔΥΝΑΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΤΩΝ ΣΤΑΡ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment