Monday, February 27, 2012

Ανέκδοτα ανδρών για γυναίκες! Αν τα καλοδιαβάσετε βγάζουν γέλιο...

Ξεκινάμε με δύο ανέκδοτα για να...ζεσταθούμε και κατόπιν μπαίνουμε στο "ψητό"!

Η βότκα με πάγο καταστρέφει τα νεφρά...
Το ρούμι με πάγο χαλάει το συκώτι...
Το ουΐσκι με πάγο βλάπτει την καρδιά...Το τζιν με πάγο κάνει κακό στον εγκέφαλο...
Η Cola με πάγο χαλάει τα δόντια...
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΟ, προφανώς κάνει κακό…


Ο έχων 2 χιτώνες δίνει τον 1...
ο έχων 1 χιτώνα δίνει το 1/2...
ο έχων 1/2 του χιτώνα δίνει το 1/4...
ο έχων 1/4 του χιτώνα δίνει το 1/8...
ο έχων 1/8 του χιτώνα δίνει το 1/16............έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε το string!





Γυναίκα κερδίσαμε 10 εκατομμύρια ευρώ στο λαχείο!
Τ ακούει η γυναίκα του, παθαίνει καρδιακή προσβολή και τέζα....
Τη βλέπει ο τύπος και λέει:
-Άμα σε θέλει η πουτ...α η τύχη!


- Θέλεις να περάσουμε ένα όμορφο σ/κ;
- Ναι, αγάπη μου!!!!
- Οκ!! Τα λέμε από Δευτέρα μωρό μου..!!!




'Oταν ο Θεός έπλασε τη γυναίκα, υποσχέθηκε στον άντρα ότι θα βρίσκει καλές και υπάκουες γυναίκες σε κάθε ΓΩΝΙΑ της γης...
Και έκανε τη γη... στρογγυλή!!!


- «Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους».
-«Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες..»




Tο πηρα αποφαση...θα χωρισω τη γυναικα μου!!.Δεν ειναι δυνατον καθε βραδυ να πηγαινει απο μπαρακι σε μπαρακι παντρεμενη γυναικα. Δεν κρατιεται ετσι ενας γαμος....Εχω βαρεθει να με ψαχνει!!

Οι 3 κούκλες στη ζωή ενός άντρα:
1) Η κόρη του: "BABY DOLL"
2) Η γκόμενα του: "BARBIE DOLL"
3)...και η γυναίκα του: "PANADOLL"

-Αγάπη μου πως θα περιέγραφες την αγάπη σου για μένα..?
-Σαν να μετράω τα αστέρια...
-Ουαου ατελείωτη..?
-Όχι, χάσιμο χρόνου..!


tromaktiko

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment