Wednesday, February 22, 2012

Το γράμμα του χωρισμού και η.. απάντηση


Το γράμμα του χωρισμού και η.. απάντηση
Αγαπημένε μου,

Αν δε το κατάλαβες, έφυγα. Τα πράγματά μου τα πήρα. Τα πράγματά σου τα έκαψα. Ελπίζω η φωτιά να μην εξαπλώθηκε στο διαμέρισμα της μάνας σου, αν και δεν κατάφερα να βρω έναν ικανοποιητικό λόγο γιατί να μην το κάνει.
Ακόμα, λυπάμαι -ειλικρινά- που πασάλειψα τον Ρόμπιν με φελιζόλ. Είχα πιει. Σου άφησα πάντως μερικά ρούχα να φορέσεις, αν και καταλαβαίνω ότι θα δυσκολευτείς να τα βγάλεις από την λεκάνη. Συγνώμη. Τα βιβλία σου τα έδωσα για ανακύκλωση. Τα CD ήταν τόσο άθλια που αποφάσισα να τα αφήσω. Τα βινύλια τα χαράκωσα, αλλά, έτσι κι αλλιώς δεν έχεις πλέον πικάπ.
Μετά τον τελευταίο μας τσακωμό σκέφτηκα σοβαρά την σχέση μας και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είσαι μεγάλος μαλάκας. Έχεις την ευγένεια, την λεπτότητα, την εξυπνάδα και την ευαισθησία ενός πλάσματος που η μοίρα αποφάσισε ότι μπορεί να επιζήσει και χωρίς αυτά. Φυσικά αυτά λένε κάτι και για μένα που έμεινα μαζί σου τους τελευταίους 2 μήνες: Ότι έμενα με ένα μαλάκα.
Τουλάχιστον το σεξ τους τελευταίους μήνες ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό.
Σε αυτό βοήθησαν οι φίλοι σου. Μην στεναχωριέσαι, θέλω να ξέρεις ότι ο κόσμος είναι γεμάτος από ηλίθιες τσούλες, ικανές να αντέξουν έναν μαλάκα σαν κι εσένα. Αρκεί να είσαι ο εαυτός σου.
Σαφέστατα αντίο
Υ.Γ. 1 Ελπίζω να τρως ακόμα τα νύχια σου. Πότισα το γράμμα με ούρα που πήρα απ το νοσοκομείο. Μην ανησυχείς, η σύφιλη θεραπεύεται. Το ίδιο και οι μύκητες.
Υ.Γ. 2 Όχι όμως και η ηπατίτιδα C.
Υ.Γ. 3 Σε περίπτωση που θα θελήσεις να κάνεις κάτι το ρομαντικό, κουτό και ανώφελο, όπως το να ψάξεις να με βρεις, πρέπει να σου πω ότι τα λεφτά που μου άφησες για να πληρώσω το ενοίκιο τα έδωσα σε δύο Αλβανούς για να σου σπάσουν τα πόδια. Λυπάμαι αλλά είχα μείνει άφραγκη.
Υ.Γ. 4 Η κυρία Μπέλα με ρώτησε τι συμβαίνει και της είπα ότι σε συνέλαβε η αστυνομία για παιδεραστία. Καλύτερα να σταματήσεις τα ιδιαίτερα στις κόρες της.

Το γράμμα του χωρισμού και η.. απάντηση

Αγαπημένη μου,
Έφυγα, αλλά σου υπενθυμίζω κάποια πράγματα γιατί σίγουρα θα επιστρέψεις στο σπίτι….
Το «σπίτι» αυτό είναι δικό σου. Εγώ απλά ξανακοιμήθηκα εδώ γιατί βαριόμουν να πάω σπίτι μου ή δίπλα στη μάνα μου… btw: το σπίτι της είναι μια χαρά. Η φωτιά για να εξαπλωθεί πρέπει να βρει κάτι να κάψει. Ένα στρώμα, τρεις καρέκλες και ένα άθλιο πόστερ σ’ έναν τοίχο, δεν αποτελούν δα και την τέλεια «τροφή» για μια φωτιά…
Η δικαιολογία «είχα πιει», κατάντησε γελοία. Έχω την εντύπωση ότι αν πουλήσεις τα άδεια μπουκάλια που έχεις εδώ μέσα, μπορεί στο τέλος και ν’ αγοράσεις το σπίτι ώστε να μην πληρώνεις και ενοίκιο… Όσο για τον Ρόμπιν, η αλήθεια είναι ότι είχα μια ανησυχία που τον άφησα σήμερα μαζί σου. Αλλά χαίρομαι που τον βρήκα μόνο με φελιζόλ. Θα μπορούσα να τον έβρισκα και με κατάθλιψη…
Τα «ρούχα» που άφησες δεν σκόπευα ποτέ να τα φορέσω. Δεν αναρωτήθηκες γιατί, ενώ τα άφησα εδώ πριν δύο μήνες, δεν τα φόρεσα ποτέ; Ίσως να σε διαφωτίσουν οι κατσαρίδες στην ντουλάπα που τώρα πια θεωρούνται «κατοικίδια»…
Τα βιβλία μου τα έχω σπίτι μου. Εδώ είχα μόνο ότι ανεκδιήγητο μελό μ’ έβαλες να αγοράσω ως «suuuuper μυθιστόρημααα». Το ίδιο ισχύει για τα CD κι απορώ που τα χαρακτηρίζεις «άθλια» αφού είναι δικές σου επιλογές. Τα βινύλια ήταν παρωχημένα, καλά έκανες. Κρίμα το πικάπ βέβαια… ήταν ότι πιο κλασσάτο και ακριβό είχε αυτό το «σπίτι»… Αλλά με εκπλήσσει το γεγονός ότι κάποια που χρησιμοποιεί το πάτωμα για σκουπιδοτενεκέ, γνωρίζει τι θα πει «ανακύκλωση»…
Το γεγονός ότι περάσαμε 5-6 νύχτες μαζί σε διάστημα 2 μηνών, δεν σημαίνει ότι είχαμε ή έχουμε σχέση…
Ποτέ δεν θυμάμαι να τσακώθηκα μαζί σου. Οι υστερίες που σ’ έπιαναν (μάλλον απ’ το ποτό), αυτόματα σταμάταγαν όταν έκλεινα την πόρτα πίσω μου κι έφευγα. Μπορεί να είμαι όντως μεγάλος μαλάκας, αλλά τουλάχιστον δεν είμαι μηδενικό που προσπαθεί να γίνει νούμερο.
Το σεξ τους τελευταίους μήνες ήταν απολύτως ικανοποιητικό και όντως βοήθησαν οι φίλοι μου… Μην ξεχνάς, από φίλο μου σε γνώρισα (οι οποίοι γνωρίζουν και όλες σου τις φίλες)… Το ότι ο κόσμος είναι γεμάτος από «ηλίθιες τσούλες», το γνωρίζω και γι’ άλλη μια φορά το απέδειξες και συ και οι φίλες σου.
Ήμουν, είμαι και θα είμαι ο εαυτός μου και κοίτα να βρεις και συ έναν γιατί ζεις «δανεικά»…
ΥΓ.1 Κατά έναν περίεργο τρόπο, τα νύχια μου τα’ τρωγα μόνο όταν ήσουν εσύ δίπλα μου. Μάλλον ήταν κάποια αντίδραση, μην ξέροντας τι να κάνω βλέποντας «αυτό» που αντίκριζαν τα μάτια μου. Θα μπορούσα να τραβάω και τα μαλλιά μου…
ΥΓ.2 Μην μου ανησυχείς, δεν αγγίζω τίποτα εδώ μέσα την τελευταία εβδομάδα. Έβαλα την κυρά-Τασία απ’ τον 1ο να το καθαρίσει δυο φορές, όχι για να μην πάθεις τίποτα εσύ, αλλά γιατί απ’ τη μπίχλα που’ χες συνηθίσει να ζεις μπορεί να πάθαινα τίποτα εγώ. Όταν όμως είδα την σερβιέτα αντί για σφουγγάρι στην κουζίνα σου και τις ακαθαρσίες της γάτας σου στο τραπέζι της κουζίνας, εγκατέλειψα την προσπάθεια.…
Α! btw, δεν έπρεπε να την αφήσεις στο «σαλόνι» (εννοώ το χώρο με τα δυο καφάσια και το χαρτόκουτο που έτσι αποκαλείς), ο Ρόμπιν την κυνήγησε. Το κακόμοιρο γατί έπεσε απ’ το φωταγωγό…
ΥΓ.3 «Κάτι το ρομαντικό», θα κάνω για την γυναίκα που θα ερωτευτώ. «Κάτι κουτό και ανώφελο», είναι δικός σου τρόπος ζωής, όχι δικός μου.
ΥΓ.4 Όσο για τα λεφτά … δεν πειράζει. Το ότι σου πλήρωσα δυο νοίκια, μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί. Έτσι κι αλλιώς έχω τον τρόπο μου. Αλίμονο στους άφραγκους (συ είπας)…
ΥΓ.5 Δεν ξέρω αν οι Αλβανοί με ψάχνουν ή γελάνε ακόμα… Θα’ πρεπε να χρησιμοποιήσεις Έλληνες, είναι πιο αξιόπιστοι… Χμ, θα μου πεις χρειάζεται μυαλό για να το σκεφτείς αυτό. Οκ, δικαιολογείσαι.
ΥΓ.6 Η κυρία Μπέλα σε ψάχνει για το εν λόγω ενοίκιο…
ΥΓ.7 Συγχαρητήρια σ’ αυτόν που έγραψε το γράμμα που μου άφησες. Καλή σύνταξη και ορθογραφία. Σωστή η επιλογή σου, καθότι αν το έγραφες μόνη, το πιθανότερο είναι να μην μπορούσα να το διαβάσω ή να πάθαινα και τύφλωση…
Επίσης θεωρώ υποχρέωση μου να απαντήσω σε κάποιες απορίες που είχες και (εύλογα) αδυνατούσα να απαντήσω :
1) Η λέξη «σπέκουλα», που πήρε το μάτι σου στην εφημερίδα που διάβαζα, δεν έχει καμία σχέση με την «σπάτουλα».
2) Ο Ροζ Πάνθηρας δε ζει σε καμία ήπειρο, είναι cartoon, δεν είναι αληθινό ζώο (καταλαβαίνω ότι είναι σοκ για σένα, αλλά κάνε κουράγιο και ξεπέρασε το).
3) Ο Shakespeare δεν έχει καμία σχέση με την Jackie Collins και το σχόλιο «έλα μωρέ και οι δυο ρομάντζα γράφουν», δεν ισχύει. Το ότι διάβασες πέντε αράδες για το «Romeo and Juliet» στο Cosmopolitan, δε σε καθιστά αυτόματα μελετητή του έργου του.
4) Η απάντηση μου «Πού θες να ξέρω» στην ερώτηση σου «η φίλη μου η Μαρία έχει καλύτερο στήθος από μένα;» , ομολογώ ήταν ψέμα. Όντως η φίλη σου η Μαρία έχει μεγαλύτερο, ομορφότερο και κυρίως πιο γυμνασμένο στήθος από εσένα. Επίσης η φίλη σου η Φανή, έχει πιο θελκτικούς και σφιχτούς γλουτούς… Μπορείς να τα αποκτήσεις κι εσύ αυτά, αν αποφασίσεις να γυμναστείς ή έστω να περπατήσεις λίγο. Βασική προϋπόθεση: να κόψεις το ποτό…
Φιλική συμβουλή: Επειδή είναι σίγουρο ότι θα ξαναγυρίσεις (βλέπεις είσαι μεγάλη πια να κοιμάσαι στα παγκάκια) μαζί με τα «πράγματα» σου (προφανώς εννοείς τη μία τσάντα ρούχα που έχεις), σου συνιστώ να κόψεις το ποτό και να βρεις μια δουλειά (εννοώ αξιοπρεπή, όχι το θλιβερό νοσοκομείο που «δουλεύεις» ως πειραματόζωο χημικών). Εύχομαι και ελπίζω στο θαύμα να βρεις και κάποιον στο δικό σου IQ (φρυγανιάς), να ταιριάξετε μαζί και να κάνετε πολλά χαριτωμένα κουταβάκια. Να’ σαι καλά και συ κι η γάτα σου (από την πτώση κουτσαίνει λίγο αλλά κατά τ’ άλλα είναι μια χαρά, την τάισα κιόλας…).








ΑΔΥΝΑΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΤΩΝ ΣΤΑΡ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment