Wednesday, February 15, 2012

Gwen Stefani

Είναι διάσημη τραγουδίστρια, σχεδιάστρια ρούχων και είδωλο για εκατομμύρια γυναίκες
όχι μόνο για τον τρόπο που ντύνεται, αλλά και για το σώμα της.

Και σαν να μην έφταναν αυτά, είναι και μητέρα.

Υπάρχει άραγε κάτι που δεν έχει στη ζωή της η πολυτάλαντη κυρία του συγκροτήματος των «No Doubt»;......



Για το σώμα

Η διατροφή

«Είμαι σχεδόν νευρωτική, με τη διατροφή μου, αν και προσπαθώ να μην είμαι. Σε όλη μου τη ζωή προσπαθώ να διατηρώ το σώμα μου υγιές. Μικρή ήμουν λίγο παχουλή και αυτό με έχει σημαδέψει. Το ίδιο μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε.»

Το στυλ της

«Αυτό που μου αρέσει είναι να συνδυάζω το παλιό με το καινούργιο και το θηλυκό με το ανδρικό. Μου αρέσει η αντίθεση και η σύγκρουση ανάμεσα στα στυλ αυτά, αλλά και η ισορροπία που βγαίνει τελικά μέσα από αυτά.»

Η εικόνα της

«Ανησυχώ για την εικόνα μου και χρειάζεται προσπάθεια για να τη διατηρώ άθικτη. Για παράδειγμα, τα χείλη μου είναι πάντα βαμμένα και ποτέ δεν βγαίνω χωρίς κραγιόν από το σπίτι, αφού ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιος να με φωτογραφίσει.»

Το βάρος της

«Δεν θα είμαι ποτέ από τις γυναίκες που λένε ότι απλά έτυχε να έχουν αυτό το σώμα. Γυμνάζομαι καθημερινά για να διατηρώ τη γραμμή μου και προσέχω τα πάντα, από το πρόσωπο μέχρι τα ρούχα μου. Αν για λίγο δεν προσέξω, αυτό φαίνεται αμέσως.»

Για το γιο της

«Θα χωρούσε στη ζωή μου; Θα μπορούσα να νοιαστώ για αυτόν όπως νοιάζομαι για μένα; Δεν ήξερα αν θα μπορούσα να βάλω στην άκρη το “εγώ” μου. Τελικά, όμως, μπορώ και αυτό είναι το πιο απίθανο πράγμα που μου έχει συμβεί.»

Η τελειομανία

«Μπορώ να περάσω μια ολόκληρη μέρα “σπάζοντας” το κεφάλι μου για το ποιο χρώμα γυαλιού να βάλω στα ρολόγια της σειράς που σχεδιάζω ή εβδομάδες προσπαθώντας να τελειοποιήσω ένα κομμάτι 5 δευτερολέπτων από ένα βιντεοκλίπ.»

Σε νεαρή ηλικία

«Ήμουν ένα παχουλό “σπασικλάκι” που ήθελε να είναι cool. Οι άνθρωποι σκέφτονται ότι επειδή τώρα είμαι γνωστή, όλα είναι εύκολα για μένα. Αλλά μέσα στο μυαλό μου είμαι ακόμα αυτό το παιδί που προσπαθεί να κάνει τους άλλους να το συμπαθήσουν.»

Η εγκυμοσύνη

«Έμεινα έκπληκτη από το πόσο άσχημα πέρασα στην εγκυμοσύνη μου. Το να έχω μια ζωή να μεγαλώνει μέσα μου μού φαινόταν αφύσικο. Το σώμα αλλάζει και δεν μπορείς να το ελέγξεις. Ανέβαινα στη σκηνή και ένιωθα χοντρή.»

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment