Friday, February 3, 2012

Ο Harry Potter ήταν αλκοολικός!

http://www.newpost.gr/var/thumbs/Daniel-Ra_300___.jpgΑπίστευτες αποκαλύψεις έκανε ο Daniel Radcliffe, ο Harry Potter
της μεγάλης οθόνης για...

το πρόβλημα που αντιμετώπιζε στα 20 του με το αλκοόλ.

«Τα τελευταία τρία χρόνια, κάθε φορά που έπινα πάθαινα black out. Κάθε φορά!», είπε ο ηθοποιός.

Μάλιστα ο 22χρονος αποκάλυψε ότι ανησυχούσε τόσο πολύ για τη δημόσια συμπεριφορά του όταν έπινε που στα 20 του απομονώθηκε εντελώς και τα έπινε μόνος του στο σπίτι του.





«Ζούσα σε ένα διαρκή φόβο για το ποιον μπορεί να είχα συναντήσει, τι μπορεί να του είχα πει, τι είχα κάνει μαζί τους. Γι’ αυτό έμενα στο διαμέρισμά μου για μέρες και τα έπινα μόνος μου», είπε.

Μάλιστα αποκαλύπτει ότι από το ποτό είχε γίνει άλλος άνθρωπος.





«Η κατάσταση ήταν απελπιστική, δεν ήμουν ο εαυτός μου. Είμαι ένας διασκεδαστικός, ευγενικός άνθρωπος και είχα γίνει ένα αγενές, βαρετό πλάσμα», εξομολογήθηκε.





Τότε, αρκετοί ήταν αυτοί που του έλεγαν ότι έχει πρόβλημα, όμως έπρεπε να το καταλάβει και ο ίδιος για να κάνει κάτι για τον εαυτό του.





Ο Radcliffe αντιμετώπιζε πρόβλημα με το αλκοόλ από την ηλικία των 18. Μάλιστα είχε ζητήσει και τη βοήθεια του Gary Oldman, ο οποίος με τη σειρά του είχε δώσει τη δική του μάχη με τον αλκοολισμό.





«Του μίλησα και του είπα ότι κι εγώ, όπως κι εκείνος αναζητούσα το χάος. Μου απάντησε λοιπόν ότι δεν μπορώ να συνεχίσω να το κάνω αυτό γιατί έχω πάρα πολλά να χάσω. Άλλα ούτε κι εκείνος μπορούσε να με σταματήσει. Έπρεπε να σταματήσω εγώ τον εαυτό μου», παραδέχθηκε.





Έτσι τον Αύγουστο του 2010 ο Radcliffe πήρε τη μεγάλη απόφαση να κόψει το αλκοόλ.

24wro
ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment